24 Ağustos 2014 Pazar

"Bizi seviyorum."

Bulutların arkasına saklanmış akşam güneşi gibiydi sana olan sevgim
Gizlenmeye çalışsa bile gözükürdü aradan, saklayamazdı kendini
Çünkü sana bakınca parlayan gözlerim fark edilmeyecek gibi değildi
Bakınca sonu görülmeyen deniz gibiydi sana olan özlemim, hiç bitmezdi
Dalgalanırdı, dalgalar bazen büyürdü sen uzaktayken
Sen yakındayken denizim durgun olurdu
Ama sen fark etmedin bunların hiç birini
Gözün denizde, güneşte değil
Hep yollarda olurdu
Giderdin benden, hiç tereddüt etmeden
Sen hep sıradanları fark ettin
Tekdüzelik üzerineydi prensiplerin
Farklı olana önyargılıydın
Ben ise hiç sıradan olmadım
Sıradanlık düşmanımdı
Dışarıdan bakınca kumdaki taşların hepsi aynı gibi görünürdü
Biraz incelediğinde ise anlardın farklılıklarını
Bende öyleydim işte
Herkes gibi görünürdüm ama farklıydım
Önyargı değil miydi zaten bizi uzaklaştıran ?
Alışılmışın önüne geçmekti asıl güzel olan
Sevdiğimde çok başka severdim ben
Mutluluğu ve huzuru hiç eksik etmezdim sevdiğimden
Bir şans versen bana sevgili, ölmezsin ya 
Öleceksek de beraber ölelim
Çünkü ben, sen olmuşum
Ruhun karışmış bana
Ve, sana şunu söylemek istiyorum;
"Bizi seviyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder