23 Ağustos 2014 Cumartesi

Gözyaşları

Okuduğum kitabın en güzel sayfasında rastladım ben sana.
Gözlerim hafif yaşlı, kelimeler belirsiz.
Düşüncelerim konuşuyor, beni bana anlatıyorlardı.
Kendimi tanıyamamışım, ne acı
İyiliği seçme yolunda
Kır insanları, öyle değer görürsün dediler bana
Varsın kırılsın kalbim
Birinin ağlama nedeni olmak daha mı güzel ?
Haz mı alıyorlar gözyaşlarından ?
Gelin, izleyin beni
Ağlarım ben, sıradanlaştı gözlerim
Mutluluk ne kadar kolay aslında, ben bilmiyorum
Bütün üzüntülerden çek, çıkar o mutluluğu
Parlıyor orada bak, gör onu
Ama sen körsün, umutsuzluk dolusun.
Kitabımın en güzel sayfası kadar
Şarkılarda da buldum seni
Aslında bakarsan
Güzel bir sözde
Nakarattaki bir "seviyorum" kelimesinde
Her yerde buldum ben seni
Bir tek kendimde bulamadım be sevgili
Nerdesin bak bu kalp yorgun, bu kalp çaresiz
Gerçek sevgiye aç, özgürlüğe muhtaç
Özgürlük demişken
Senin kollarının arası onu bulmak için en güzel yer
Keşfedememek üzüyor be sevgili
Ama sen umursamazsın, ben seni izlerim
Nasıl da güzel gülüyor diye
Ah o bir aklına düştü mü zaten çıkamaz oradan
Dipsiz bir kuyu, sessiz sakin 
Sözlerimde hayat bulan sen, gitme sakın benden
Ölme ben olmadan
Çünkü sensiz bu hayat beyaz boş bir sayfa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder